۰

با خدمات غیر حضوری مخابرات آشنا شویم

بازدید 1151

همزمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و عدم مراجعه به اماکن عمومی، لزوم توسعه فراگیرتر خدمات الکترونیکی و پاسخگویی غیر حضوری در نهادها و سازمان ها بیش از پیش احساس شد و تهدید کرونا به عنوان فرصتی  برای گسترش بستر دولت الکترونیک تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در این راستا شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین و پیشروترین شرکت فعال در عرصه ICT  کشور با پدید آمدن شرایط کرونایی، با تقویت بیش از پیش زیرساختهای خدمات غیر حضوری خود، شرایط را برای استفاده حداکثری مشترکین از این خدمات و کاهش حداقلی حضور افراد در مراکز پاسخگویی فراهم آورد؛ به طوری که تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس‌های جدید به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

از جمله سامانه‌های غیرحضوری مخابرات می توان به سامانه های تلفنی  ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی وفروش اینترنت، ۲۰۰۰ جهت پرداخت غیرحضوری قبوض ، ۲۰۱۰ جهت پاسخگویی مشتریان تجاری، ۲۰۱۱۷ جهت اعلام و پیگیری خرابی تلفن ثابت، ۱۱۸ مربوط به مرکز اطلاعات تلفنی مشترکین، ۲۰۲۱ جهت ارتباط مردمی و ۹۹۹۰ مرکز تماس همراه اول اشاره کرد.

گفتنی است کد دستوری #۲۰۲۰* ، پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.TCI.IR و سامانه «مخابرات من» در سایت شرکت مخابرا ت ایران نیز آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان این شرکت هستند.

با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و از طریق سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می‌توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره‌های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ”مشاهده ریزهزینه‌های قبض“، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسرکشور همچنین، می‌توانند صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق وب سایت شرکت، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.

مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می‌توانند در قسمت مربوط به مشاهده قبوض در سایت www.tci.ir ، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد شهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.