سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ در راستای تحقق رضایت مشتریان به صورت سرزده از قسمت پاسخگویی به امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.
وی پیگیری مطالبات مردمی و اصلاح روند پاسخگویی را از جمله مهم ترین برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم.سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.
گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشترکین مخابرات می باشد.
نظرات کاربران