با ورود هر محصول و برند جدید به بازار، خصوصا در حوزه دیجیتال، سردرگمی خریداران برای خرید کالای مورد نظرشان بیشتر می شود. سایت های تکنولوژی هر روز محصولات جدیدی را معرفی می کنند و فروشندگان نیز گزینه های متعددی را جهت خرید، پیش روی ما می گذارند.
در میان دغدغه های خرید، مقایسه قیمت، یافتن کالای مناسب و فروشنده آن، همیشه جای خالی چیزی احساس می شود. واسطه ای، راهنمایی، پلی، اطمینان دهنده ای، شخصی، شرکتی و یا سایتی که مرجعی بشود برای انجام خریدی بهتر … این جای خالی را شاید بتوان با کالاگرد پر کرد. کالاگرد بانکی بزرگ از کالاها و قیمت آنهاست و هدف آن کاهش دغدغه خریداران در فرایند خرید و انتخاب کالا است
کالاگرد نقش آگاهی دهنده در فرآیند خرید را به خوبی ایفا کرده و با ایجاد فاصله ای بین تصمیم و خرید، سبب می شود مشتری زمان بیشتری را صرف فکر کردن به خرید خود کرده و منطقی تر تصمیم بگیرد. خریدار در این سایت می تواند جزییات کالای مورد نیاز خود را مشاهده نموده، نقد و بررسی و مقایسه های خود را انجام داده و سپس با اطمینان فروشنده ای را انتخاب کند. از دیگر سو فروشندگان کالا نیز می توانند با عضویت در سایت و ارایه قیمت و شرایط فروش خود در معرض دید خریداران بسیار قرار گیرند
نظرات کاربران