۰

معرفی انواع دوربین مداربسته و آموزش نصب و راه‌اندازی آنها

بازدید 306

اگر به محیط پیرامون خود دقت کنید متوجه این قضیه خواهید شد که استفاده از دوربین‌های مداربسته نسبت به سال‌های قبل بسیار رایج و شایع شده است. با این اوصاف می‌توان به اهمیت استفاده از دوربین مداربسته و ضرورت وجود آن پی برد. نکته‌ای که در این راستا وجود دارد، آشنایی با انواع دوربین مداربسته و شیوه نصب آنها است. در این محتوا به شرح مفصل درباره انواع دوربین مداربسته و شیوه نصب و راه‌اندازی آنها صحبت می‌کنیم. اگر تمایل به استفاده از دوربین‌های مداربسته در اماکن مختلف و هوشمندسازی ساختمان‌ها دارید مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

نصب دوربین مداربسته حرفه‌ای پردرآمد و کاربردی

شاید در نگاه اول نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته امری آسان و پیش پا افتاده به نظر برسد، در صورتی که این‌طور نیست و برای برای نصب و مونتاژ، آموزش نصب دوربین مداربسته ضرورت دارد. در لینک https://poulgilan.com/plan/6/آموزش-دوربین-مداربسته یکی از بهترین آموزشگاه‌های محبوب در زمینه آموزش نصب دوربین مدار بسته معرفی شده است. اگر تمایل دارید که در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته شرکت کنید پیشنهاد ما برای شما عزیزان آموزشگاه پل گیلان است شما به این طریق می‌توانید آموزش صفر تا صد نصب و مونتاژ دوربین مداربسته را فرا گرفته و به یک شخص تکنسین در این زمینه تبدیل شوید.

معرفی انواع دوربین‌های مداربسته

برای آموزش نصب دوربین مداربسته فنی و حرفه‌ای، آشنایی با انواع دوربین‌های مدرن امروزی ضرورت دارد. در واقع جلساتی از دوره آموزش نصب دوربین مداربسته به معرفی این قبیل از دوربین‌ها خلاصه می‌شود. دوربین‌های مداربسته امروزی را با توجه به فاکتورهای مختلف می‌توان دسته‌بندی کرد. در ادامه شایع‌ترین مدل‌های دوربین مداربسته را با توجه به فاکتورهای مهم دسته‌بندی می‌کنیم. موارد زیر از جمله محبوب‌ترین انواع دوربین‌های مداربسته محسوب می‌شوند:

 انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی

با توجه به تکنولوژی استفاده شده در ساخت دوربین‌های مداربسته می‌توانیم انواع آنها را به دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه یا آی پی دسته‌بندی کنیم.

 انواع دوربین مداربسته با توجه به بدنه آنها

مدل بدنه‌های دوربین مداربسته بسیار بالا است. در این راستا می‌توانیم به مدل‌های دام، بولت، باکس، اسپید دام، دوربین چشم ماهی، دوربین مینیاتوری و سایر موارد دیگر اشاره کنیم.

 انواع دوربین مداربسته با توجه به نوع لنز دوربین

تنوع لنز دوربین‌های مداربسته نیز بسیار بالاست. برای مثال برخی از آنها دارای لنز ثابت یا فیکس بوده و برخی لنز متغیر دارند. در برخی از دوربین‌های مداربسته نیز شاهد لنز متغیر موتورایز که لنز آن به صورت متغیر یا خودکار تغییر می‌کند.

 انواع دوربین مداربسته با توجه به کیفیت تصویر

میزان کیفیت و وضوح تصویر دوربین‌های مداربسته نیز با یکدیگر متفاوت است. برای مثال برخی از دوربین‌ها یک مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی، ۳ مگاپیکسلی، ۵ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

حال که به شرح مختصر با انواع دوربین مداربسته آشنا شده‌اید لازم می‌دانیم که در ادامه به مزایای ثبت نام در دوره آموزش نصب و سیم کشی دوربین مداربسته در آموزشگاه پل بپردازیم.

۱۰ امتیاز برتر آموزشگاه پل در زمینه آموزش فوت و فن نصب دوربین مداربسته

موارد زیر از جمله شایع‌ترین مزایای ثبت نام در دوره اموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه پل محسوب می‌شوند:

۱- تدریس و آموزش کامل نصب دوربین مداربسته در حضور اساتید برتر

کلیه دروس و سرفصل‌های آموزشی در این آموزشگاه معتبر توسط اساتید شناخته شده و مجرب تدریس می‌شوند. در واقع اساتید سرشناس صفر تا صد تجربیات خود را به کارآموزان آموزش می‌دهند.

۲- جامع‌ترین سرفصل‌های آموزش نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

در ابتدای امر قبل از ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته می‌توانید سرفصل‌های کاملی از این دوره را مشاهده کرده و در صورت رضایت برای ثبت نام اقدام کنید.

۳- ارائه مدارک معتبر فنی حرفه‌ای و سایر مدارک نصب دوربین مداربسته

یکی از مهم‌ترین محاسن شرکت در دوره آموزش نصب و سیم کشی دوربین مداربسته امکان دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای است. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این دوره بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانند برای دریافت مدرک بین المللی و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم نیز اقدام کنند. این مدارک قابلیت ترجمه داشته و برای مهاجرت کاری نیز کاربردی هستند.

۴- امکان بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته

کارآموزانی که در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند به مدت یک سال بعد از اتمام دوره می‌توانند از خدمات پشتیبانی آن نیز بهره‌مند شوند.

۵- برگزاری کلاس‌های آموزش نصب دوربین مداربسته فنی حرفه‌ای در کارگاه‌های مجهز

جلسات کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته در کارگاه‌های مجهز به انواع دوربین مداربسته و سایر تجهیزات لازم برای نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین مداربسته برگزار می‌شود. در ابتدای امر لازم نیست که این قبیل از لوازم و تجهیزات را تهیه کنید؛ زیرا آموزشگاه پل در مرحله آموزش این لوازم را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

۶- کوتاه مدت بودن دوره آموزش نصب و سیم کشی دوربین مداربسته

جالب است بدانید که آموزش در دو هفته و ۷۲ ساعت انجام می‌شود. در واقع شما عزیزان با شرکت در این دوره آموزشی در زمان خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

۷- معرفی کارآموزان برتر دوره به بازار کار مرتبط در زمینه راه‌اندازی دوربین مداربسته

اگر تمایل دارید که به عنوان تکنسین نصب دوربین مداربسته مشغول به کار شوید، کافی است در دوره کارآموزی و آموزش نصب دوربین مداربسته فعال باشید. کلیه کارآموزان آموزشگاه پل به شرط دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای نصب دوربین مداربسته به عنوان کارآموز برتر به مشاغل مرتبط معرفی می‌شوند. با این اوصاف افراد نگران رزومه و نداشتن سابقه کاری نخواهند بود و می‌توانند وارد بازار کار مرتبط با نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته شوند.

معرفی کارآموزان برتر دوره به بازار کار مرتبط در زمینه راه‌اندازی دوربین مداربسته

۸- بهره‌مندی از اقامت رایگان در رشت و استفاده از خوابگاه مجهز

کلاس‌های دوره نصب دوربین مداربسته در آموزشگاه پل و شهر رشت برگزار می‌شود. آن دسته از کارآموزانی که از اقصی نقاط ایران برای ثبت نام در این دوره اقدام می‌کنند، می‌توانند در خوابگاه مجهز رایگان اسکان یافته و از خدمات منحصر به فرد رایگانی که آموزشگاه پل در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده کنند. با توجه به این نکته لازم نیست که هزینه مجزا برای اسکان و اقامت در استان گیلان بپردازید

۹- هزینه مقرون به صرفه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته

اگر تعرفه و هزینه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته از صفر تا صد را با سایر تعرفه‌های آموزشگاه‌های معتبر مقایسه کنید، متوجه این مسئله خواهید شد که هزینه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته در آموزشگاه پل به شدت منصفانه و مقرون به صرفه است. با شرکت در این دوره علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، در زمینه پرداخت هزینه‌ها نیز مجبور به پرداخت مبالغ بالا نیستید. لازم به ذکر است که امکان پرداخت اقساطی نیز در طی دوره برای کارآموزان وجود دارد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و با انواع دوربین مداربسته آشنا شده باشید. اگر در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آموزشگاه پل گیلان ثبت نام کنید، درباره صفر تا صد نصب راه‌اندازی سیم کشی و مونتاژ دوربین مداربسته آموزش دیده و می‌توانید در این زمینه مشغول به کار شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.