۰

آموزش دریافت آنلاین وام اعتبار ملی + دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان

بازدید 906

اگرچه هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، افزایش چشم‌گیر تقاضا برای دریافت وام‌های بانکی را به دنبال داشته است، فرآیند ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از گذشته شده و به واسطه دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان و دیگر اپ‌های بانکی در مدت زمانی بسیار اندک برای متقاضیان فراهم گشته است. اپ‌های بانکی فرآیند پیچیده و طولانی دریافت وام را آسان و انجام امور مختلفی نظیر احراز هویت و اعتبارسنجی مشتریان را بدون نیاز به مراجعه حضوری و گذر از تشریفات زمان‌بر اداری امکان‌پذیر کرده‌اند. یکی از برترین اپ‌های بانکی برای دریافت تسهیلات، همراه بانک ملی ایفون نام دارد که علاوه بر داشتن قابلیت‌هایی بی‌شمار، امکان ثبت‌نام غیرحضوری برای دریافت آنلاین وام اعتبار ملی را نیز برای مشتریان این بانک فراهم کرده است. اما وام اعتبار ملی چیست و چگونه برای دریافت آن باید اقدام کرد؟

وام اعتبار ملی چیست؟

اعتبار ملی نام یکی از جدیدترین طرح‌های تسهیلاتی بانک ملی است که برای افزایش تمکن مالی ایرانیان عرضه شده است. تفاوت این وام با دیگر تسهیلات بانکی نظیر وام همراه بانک کار آفرین آیفون این است که دریافت آن نیازی به ضامن و چک و سفته ندارد و در مدت زمانی بسیار اندک (حدوداً ۳ ساعت) پس از احراز شرایط به حساب متقاضیان واریز می‌گردد. گفتنی است که سقف این وام ۵ میلیارد ریال بوده و نرخ سود آن ۱۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

شرایط دریافت وام اعتبار ملی

برای دریافت وام اعتبار ملی متقاضی نباید چک برگشتی و بدهی معوقه‌ای به بانک داشته باشد. به بیان دیگر رتبه اعتباری شما نقش مؤثری در دریافت این وام ایفا می‌کند و وظیفه ضمانت شما را بر عهده دارد. گفتنی است که متقاضیان (افراد حقیقی و حقوقی) جهت اخذ این وام باید از لحاظ کارکرد میانگین حساب بانکی واجد شرایط بوده و میانگین حساب سپرده قرض‌الحسنه آن‌ها مدت زمانی بین ۳ تا ۱۸ ماه باشد. ازآنجایی‌که تمام مراحل دریافت وام اعتبار ملی به شیوه اینترنتی و به واسطه همراه بانک ملی برای ایفون انجام می‌پذیرد، نصب برنامه بام بانک ملی برای آیفون جهت دریافت این وام برای گیرندگان وام ضروری است.

راهنمای نصب همراه بام ملی برای ایفون

دریافت وام طرح اعتبار ملی مستلزم دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios و افتتاح آنلاین حساب بانکی است، اما همان‌طور که می‌دانید به علت تحریم‌های ایالات‌متحده، امکان دانلود همراه بانک ملی برای ایفون با لینک مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد و دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان و دیگر اپ‌های ایرانی نظیر همراه بانک کارآفرین برای ایفون، صرفاً به واسطه بازارچه‌های مجاز ایرانی اپل امکان‌پذیر است. سیبچه به عنوان اولین اپ‌استور ایرانی نرم‌افزارهای پلتفرم ios بیش از یک دهه است که در زمینه خدمات‌رسانی به دارندگان ایرانی گوشی‌های آیفون فعالیت می‌کند و راهکارهای هوشمندانه و مبتکرانه‌ای را برای گذر از محدودیت‌های اپل و بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های این گوشی‌های ارزنده به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. با نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه می‌توانید هر نرم‌افزار کاربردی ایرانی را که نیاز داشته باشید، دانلود و نصب کرده و به عنوان یک توسعه‌دهنده نیز اپ‌های خود را به مشتریان ایرانی در این بازار پرسود و بازارچه پرطرفدار عرضه کنید. علاوه بر این، امکان پرداخت هزینه اپ‌های خارجی و خریداری نرم‌افزارهای و بازی‌های اپ استور اپل نیز در سیبچه وجود دارد.

پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه خود در این بازارچه، نوبت به دانلود همراه بانک ملی نسخه جدید ios فرا رسیده است. در این مرحله سیبچه را اجرا و عبارت همراه بام ملی ایفون را در نوار جستجوی این بازارچه تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios رایگان هدایت گردید. در آخر با لمس دکمه آبی‌رنگ نصب همراه بانک ملی روی آیفون، فرآیند دانلود و نصب این اپ در گوشی شما آغاز می‌گردد. چنانچه به نرم‌افزاری برای تولید رمز یک‌بار مصرف آفلاین برای بانک ملی نیاز داشتید، می‌توانید عبارت رمزبان بانک ملی ایفون را نیز جستجو کنید تا به صفحه دانلود برنامه رمزبان بانک ملی با لینک مستقیم برای ایفون منتقل گردید. ناگفته نماند که برای استفاده از برخی قابلیت‌های همراه بانک ملی برای آیفون، نیازی به نصب همراه بانک ملی ios نیست، چراکه نسخه PWA بانک ملی یا همراه بام ملی ایفون نسخه وب برای کاربرانی که تمایلی به نصب همراه بام ملی ایفون رایگان را ندارند، ارائه گردیده است.

 

همراه بانک پارسیان برای آیفون؛ دستیاری هوشمند برای انجام امور مختلف مالی

برای رهایی از مراجعه پیوسته به دستگاه خودپرداز جهت انجام امور مختلفی نظیر کارت به کارت، دریافت جزئیات تراکنش‌ها و پرداخت قبوض و تسهیلات بانکی توصیه می‌گردد نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون را به واسطه بازارچه سیبچه انجام دهید، چراکه با دانلود همراه بانک پارسیان برای ایفون، علاوه بر اتصال به سجام و انجام حواله بین‌بانکی (تا سقف ۵۰ میلیون تومان) می‌توانید مدیریت کاملی بر چک‌های صیادی خود داشته باشید و فرآیند مختلف صدور، انتقال و استعلام چک‌های بانکی خود را به آسانی در برنامه بانک پارسیان برای آیفون انجام دهید. استعلام شماره شبا، دریافت سود سهام، ثبت دستور پرداخت مستمر، خرید شارژ اپراتورهای همراه، جستجوی شعب بانکی و دریافت رمز پویا (آفلاین) از دیگر خدماتی است که با دانلود همراه بانک پارسیان لینک مستقیم و نصب اینترنت بانک پارسیان آیفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت. برای جلب رضایت کسانی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به شعب بانکی پارسیان ندارند، امکان افتتاح آنلاین حساب بانکی نیز به واسطه دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون فراهم گردیده است تا گستره وسیعی از خدمات بانکداری الکترونیکی به کاربران پارسیان من ios ارائه گردد.

ناگفته نماند که برای بهره‌وری از برخی خدمات این اپ بانکی به دانلود همراه بانک پارسیان ایفون نیازی نیست و امکان استفاده از برخی قابلیت‌های این نرم‌افزار در همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب نیز وجود دارد.

همراه بانک کار آفرین برای آیفون؛ پاسخگوی تمام نیازهای مالی شما

اپلیکیشن کار آفرین ios برای آسودگی و رفاه ایرانیان خدماتی تفکیکی را در ۵ دسته مختلف به مشتریان خود عرضه کرده است. این خدمات که بخش بزرگی از آن به تراکنش‌های غیرمالی اختصاص دارد، طیف وسیعی از عملیات مختلف بانکی را در برگرفته است: از نمایش موجودی حساب و مشاهده موجودی کارت گرفته تا نمایش ۵۰ گردش آخر کارت و انتقال وجه شتابی و غیرشتابی، تمام امکاناتی را که برای مدیریت حساب‌های بانکی خود نیاز دارید، در نرم‌افزار کار آفرین ios خواهید یافت. با دانلود رایگان همراه بانک کار آفرین برای آیفون می‌توانید چک‌های واگذار شده خود را مشاهده کنید و مدیریت کاملی بر سپرده‌های بانکی خود داشته باشید. افزون بر این موارد، خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف، مسدودسازی کارت بانکی، دریافت فهرست حساب‌های متصل به کارت و شماره شبای حساب‌های بانکی از دیگر خدماتی است که با دانلود همراه بانک کار آفرین برای ایفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

سخن آخر

در این مطلب با وام اعتبار ملی و شرایط دریافت آن آشنا شدید و نحوه دانلود و نصب همراه بام ملی نیز برای شما بازگو شد. وام اعتبار ملی ثابت کرده است که بدون نیاز به تشریفات غیرضروری و وقت‌گیری اداری می‌توان تسهیلات بانکی را بدون فوت وقت و آنی به متقاضیان واجد شرایط ارائه کرد و تمام فرآیند اعتبارسنجی را بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد انجام داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.