لوگوی فیسبوک حالا دیگر به لوگویی شناخته شده در همه دنیا تبدیل شده است. به تازگی این شرکت تصمیم گرفته لوگوی خود را بروز کند. تصمیمی که این شرکت از آن با عنوان امروزیتر کردن لوگوی فیسبوک یاد کرده است.
با تمام رکوردها و دستاوردهایی که فیسبوک در طول حیات خود بدست آورده است ولی همیشه لوگوی این شبکه اجتماعی بصورت شکل پایه خود باقی مانده است. حالا این شرکت تصمیم گرفته تا دستی به روی لوگوی خود بکشد ولی قرار نیست که شاهد تغییرات گسترده در این لوگو باشیم.
لغت facebook سابق حالا با فونت دیگری نوشته شده و آشکارترین تغییر ایجاد شده هم نوع نوشته شدن حرف «a» است. در لوگوی جدید فضاهای سفید بیشتری را میبینیم و حروف هم نازکتر از قبل نوشته شدهاند که این شاید تلاشی برای خواناتر بودن لوگو در رزولوشنهای پایینتر روی دستگاههای موبایل باشد.
در تصویر زیر لوگوی قبلی و فعلی و تفاوتهایشان مشخص است.
جاش هیگینز از فیسبوک در این زمینه میگوید:
شرکت تصمیم گرفت تا لوگو را برای ایجاد حس دوستانه و نزدیکی بیشتر با کاربران امروزی کند.
طبق گفته هیگینز طرحهای زیادی مورد آزمایش قرار گرفتند ولی در نهایت طرح ساده و آشنا برای کاربران انتخاب شد و فیسبوک فقط تغییراتی در نحوه تایپ آن داد. این لوگو بزودی در سایتهای مختلف فیسبوک و البته نرمافزار این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
بخش تبلیغات
مرتبط
وزیر ارتباطات: ضرر فیلترینگ به ارتباطات کشور بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان است
1 روز پیش
کشف و جمعآوری ۳۰۰ هزار ماینر غیرمجاز در کشور
1 روز پیش
کارمزد کارت به کارت برای مبالغ مختلف در سال ۱۴۰۳
4 روز پیش
اتاق ایران: ضرر ماهانه فیلترینگ به کسبوکارهای ایرانی ۴۰ همت بوده است
1 هفته پیش
رجیستری آیفونهای وارداتی مسافری آغاز شد
1 هفته پیش
دیجیکالا خریدوفروش طلای دیجیتال را آغاز کرد
1 هفته پیش
نظرات کاربران
چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
نظرات کاربران