در سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی از مشترکان شرکتهای FCP، FWA، TCI و SAP، شرکتهای شاتل، آسیاتک، هایوب، پارسآنلاین و داتک (فعال در دو استان) رتبه برتر را در سطح کشور کسب کردند. مهرداد ویسی با اشاره به اینکه این نظرسنجی در شش ماهه اول سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده است، گفت: در استان تهران نیز شرکتهای شاتل، آسیاتک و پیشگامان رتبههای اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر کل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در حوزه اینترنت بیسیم ثابت نیز شرکت ایرانسل در سطح کشور و شرکت ارتباطات مبیننت در استان تهران رتبه اول را کسب کردند.وی راهاندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان مؤثر دانست.
نظرات کاربران