۰

سرویس اشتراکی اینستاگرام راه‌اندازی شد

بازدید 1182

اینستاگرام اخیرا از عرضه قابلیتی جدید خبر داد که بر اساس آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های خود را صرفا برای افرادی خاص و مشترکان پولی خود به اشتراک بگذارند. این شرکت در اوایل سال جاری میلادی، آزمایش طرح اشتراکی خود برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم را آ‎غاز کرد و اکنون رسما از عرضه عمومی‌آن خبر داده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در یک پیام ویدیویی گفت که قصد دارد اینستاگرام را به بهترین مکان آنلاین برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا تبدیل کند.

به گفته وی، این قابلیت در پاسخ به درخواست‌های مکرر تولیدکنندگان محتوا که در طرح آزمایشی سرویس اشتراکی شرکت داشتند، به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. به لطف این ویژگی جدید، پست‌های ارسالی این دسته از کاربران تنها برای مشترکان آنها قابل مشاهده خواهد بود.

تا پیش از این، تولیدکنندگان محتوا می‌توانستند چنین کاری را در قبال استوری‌های خود انجام دهند اما اکنون می‌توانند پست‌های اختصاصی خود را در فید برای کاربرانی که جزو مشترکان آنها هستند، به اشتراک بگذارند.آدام موسری می‌گوید این قابلیت یکی از پرتقاضاترین مواردی بوده که درخواست‌های متعددی مبنی بر اضافه شدن آن به اینستاگرام برای این شرکت ارسال شده است. در این طراحی جدید، تب جدیدی تحت عنوان Subscriber Home در پروفایل تولیدکنندگان محتوا ایجاد خواهد شد که مشترکان می‌توانند پست‌ها و ریلزهای اختصاصی را مشاهده کنند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، هزینه خرید این اشتراک‌ها بین ۰.۹۹ تا ۹۹.۹۹ دلار متغیر خواهد بود و کاربرانی که مشترک می‌شوند یک نشان به رنگ ارغوانی دریافت خواهند کرد که نشان‌دهنده حمایت آنها از تولیدکننده محتوا و یا اینفلوئنسرهاست.

علاوه بر استوری‌ها و پست‌های فید، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند با مشترکان خود به صورت اختصاصی لایو داشته باشند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده، این است که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به صورت همزمان با ۳۰ مشترک (از طریق گروه در دایرکت) چت کنند.

اینستاگرام به تدریج در حال افزایش مشترکان در پلتفرم خود است و این امکان را برای هزاران تولیدکننده محتوا در سراسر ایالات متحده فراهم کرده است. با این حال، موسری تایید کرد که این قابلیت به زودی برای تولیدکنندگان محتوا در دیگر کشورهای جهان نیز میسر خواهد شد.

آدام موسری در این خصوص گفت: این قابلیت یک قدم در مسیری طولانی است تا طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار تولیدکنندگان محتوا در سراسر دنیا قرار دهیم تا بتوانند به صورت آنلاین درآمدزایی کنند.

اینستاگرام این روزها در حال کار روی تغییراتی عمده در پلتفرم خود است که از جمله این تلاش‌ها می‌توان به فید تمام صفحه اشاره کرد. به گفته موسری، فرآیند طراحی و عرضه این قابلیت‌ها، چند ماهی طول خواهد کشید و اینستاگرام در این مدت، به بازخوردها به ویژه از سوی عکاسان توجه خواهد داشت چرا که این شرکت، سعی دارد فید جدید و بهینه‌شده ویدیویی را به بهترین شکل ممکن طراحی و عرضه کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.