۰

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان

بازدید 1089

مخابرات منطقه اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد امور مشتریان شد.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹، مخابرات اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استان های کشور کسب کند.

این موفقیت در سایه ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.گفتنی است رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.لازم به ذکر است،شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، به‌موقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.