مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در توئیتر خود از پیوستن الوپیک به جمع استارتآپهای همکار با سازمان تاکسیرانی تهران خبر داده است.مدیرعامل الو پیک؛ سرویس فعال در حوزه پیک موتوری آنلاین اعلام میکند که این سرویس پس از سه سال فعالیت در زمینه جابهجایی کالا به تازگی وارد بازار سرویس درخواست تاکسی شده و قرار است از ظرفیتهای سازمان تاکسیرانی تهران برای جذب راننده و گسترش بازار کاری خود استفاده کند.
مهدی نائبی در توضیح دلیل راهاندازی سرویس تاکسی آنلاین از سمت این سرویس گفت: «الوپیک در سالهای گذشته در حوزه B2B قویتر عمل کرده است اما امسال قصد دارد روش خود را تغییر دهد و کمکم سرویسهای دیگر نیز روی اپلکیشن خود راهاندازی کند. البته راه اندازی تاکسی آنلاین از ابتدای فعالیت الوپیک جزو برنامههای ما بود و موضوعی تازه نیست.»
او با اعلام اینکه حالا قرار است از سیستم تاکسیرانی برای تسریع استخدام رانندگان خود کمک بگیرند بیان کرد: «در سال جدید با مشکلات بسیاری در اکوسیستم روبرو هستیم بنابراین باید استارت آپها با همکاری یکدیگر یا همکاری با دستگاههای دولتی و نیمهدولتی مسیر جدیدی برای توسعه کسبوکار خود ایجاد کنند. الوپیک نیز با راهاندازی بخش تاکسی آنلاین قصد دارد با یکسری از دستگاهها مانند سازمان تاکسیرانی همکاری نزدیک داشته باشد که این همکاری هم بیشتر در زمینه تسریع جذب رانندگان خواهد بود.»
براساس اظهارات او چون رانندگان زیادی با سازمان تاکسیرانی همکاری میکنند و سابقه آنان از سمت این سازمان به صورت جامعتر بررسی شده، بنابراین از این منظر الوپیک میتواند بررسیهای امنیت رانندگان خود را از طریق همکاری با تاکسیرانی با سرعت بیشتری پیش ببرد.
نائبی با اشاره به اینکه راهاندازی این سرویس در مراحل ابتدایی است و آرام آرام رانندگان به سیستم تاکسی آنلاین الو پیک اضافه میشوند، گفت: «در حال حاضر تمرکز ما روی کاربران تهران است. از ماه آینده در شهرستانهایی که فعال هستیم مانند شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد و کرج نیز این سرویس جدید را عرضه میکنیم.»
او در پاسخ به این سوال که مزیت رقابتی تاکسی آنلاین الوپیک با دیگر سرویسهای حمل و نقل آنلاین به خصوص کارپینو که سرویس تاکسیرانی تهران است چه خواهد بود، اعلام کرد: « اول این که کارپینو تا حدودی در حوزه خود موفق شد؛ اما نتوانست برنامههای در نظر گرفته شده خود را برای رقابت با سرویسهای دیگر عملی کند. اما بحث ما در تاکسیهای آنلاین متفاوت است. قصد داریم کاربر حساب الوپیک خود را شارژ کند، از کیف پول الوپیک استفاده کند و تمام خدمات مورد نیاز خود را از ما دریافت کند.» او تاکید میکند که الوپیک در همکاری با شرکتها و فروشگاهها در جابهجایی کالا موفق عمل کرده اما این کسب و کارها در کنار جابهجایی کالا درخواست تاکسی آنلاین هم دارد، و با راهاندازی سرویس تاکسی آنلاین در تلاش برای تکمیل سبد سرویسهای خود است
به گفته مدیرعامل الوپیک سرویس درخواست تاکسی آنلاین در طول تعطیلات عید نوروز امسال راهاندازی شده و هماکنون هم در نسخه جدید الوپیک فعال است.
نظرات کاربران