همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی سامسونگ پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر مشکلات گلکسی نوت ۷ به خصوص انفجار باتری آن هنگام شارژ، با کمی تأخیر، بالاخره فراخوان عمومی برای جمع آوری موبایل های فروش رفته را اعلام نمود.
در ادامه می توانید بیانیه رسمی کمپانی مورد بحث را در این رابطه مطالعه کنید:
بیانیه در مورد گلکسی نوت ۷
سامسونگ به ساخت محصولاتی با کیفیت متعهد است، و ما تمامی گزارشات مربوط به وقایع اتفاق افتاده برای مشتریان، که ارزشمندترین سرمایه ما به شمار می روند، را با جدیت تمام دنبال می کنیم. در پاسخ به خبرهای دریافتی مبنی بر مشکلات گلکسی نوت ۷، تحقیقاتی جامع را صورت داده و متوجه شدیم که مشکل مربوط به سلول باتری موبایل است.
تا به امروز (۱ سپتامبر) تعداد ۳۵ مورد ایراد در این تلفن همراه گزارش شده، و ما در حال حاضر به بررسی و بازرسی دقیق و کامل تأمین کنندگانمان مشغولیم تا باتری های معیوب در بازار را شناسایی کنیم. با این حال، به خاطر اینکه ایمنی و سلامت مشتریانمان در درجه اول اهمیت قرار دارد، فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف نمودیم.
مشتریانی که تا به امروز این محصول را خریده اند نیز می توانند با مراجعه به مراکز فروش سامسونگ، موبایل خود را تحویل داده و طی هفته های آتی یک دستگاه تلفن همراه نو تحویل بگیرند.
ما نسبت به مشکلات ایجاد شده در بازار فروش به واسطه تصمیم اخیر آگاه هستیم، اما با توجه به هدفمان مبنی بر ارائه با کیفیت ترین محصولات به مشتریان، ناچار به این کار شده ایم، ضمن اینکه با تمامی شرکای تجاری رایزنی کرده ایم تا فرایند تعویض دستگاه با سرعت و سهولت هرچه بیشتر انجام شود.
گفتنی است رخداد فوق را می توان یکی از عجیب ترین وقایع مربوط به ضعف کنترل کیفی در ساخت محصولات برتر الکترونیکی طی سال های اخیر برشمرد.
نظرات کاربران