۰

گزارش مالی لینکدین در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶: فصل افزایش درآمد و تعداد کاربران

بازدید 1663

شبکه‌ی اجتماعی تجاری لینکدین نیز همچون بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌‌ی فناوری گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد. لینکدین موفق شده تا در زمستان ۲۰۱۶ با افزایش ۱۹ درصدی تعداد کاربران و درآمد ۸۶۱ میلیون دلاری، فصلی به یادماندنی را سپری کند.

0a410e9d-3b31-4575-b81a-daadfe6b9b08

لینکدین گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که براساس آن این شبکه‌ی اجتماعی تجاری موفق شده تا درآمدی ۸۶۱ میلیون دلاری به دست بیاورد که حاصل آن به دست آوردن ۰.۷۴ سنت به ازای هر سهم از این کمپانی است. همچنین لینکدین موفق شده تا تعداد کاربران خود را با افزایشی ۱۹ درصدی به ۴۳۳ میلیون نفر برساند. با توجه به نتایج درخشان کسب شده توسط این کمپانی، لینکدین فصل اول سال ۲۰۱۶ را بهترین بهترین سه ماهه‌ی خود پس از ابتدای سال ۲۰۱۴ خوانده است.

پیش‌بینی تحلیل‌گران وال استریت برای لینکدین شامل درآمد ۸۲۸.۴۷ میلیون دلاری بود که درآمدی ۰.۵۶ سنتی را به ازای هر سهم عاید این کمپانی می‌کرد. این اولین فصلی بود که لینکدین، درآمد پایینی را برای خود در نظر گرفته بود. در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی، لینکدین پیش‌بینی کرده بود تا در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی درآمدی ۸۲۰ میلیون دلاری را به جیب بزند.

پس از انتشار گزارش مالی لینکدین، سهام این شبکه‌ی اجتماعی با افزایشی ۳.۴۹ درصدی به ۱۲۳ دلار رسید. هر سه سرویس ارائه شده توسط لینکدین در فصل اول سال ۲۰۱۶ میلادی با افزایش درآمد روبرو بوده‌اند. Talent Solutions در زمستان سال ۲۰۱۶ با درآمد ۵۵۸ میلیون دلاری شاهد افزایشی ۴۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است. محصولات دیگر این کمپانی شامل Marketing Solutions با درآمد ۱۵۴ میلیون دلار شاهد افزایش ۲۹ درصدی و Premium Subscription نیز با درآمد ۱۴۹ میلیون دلاری شاهد افزایش ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

در مقایسه با سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی، لینکدین موفق شده تا تعداد کاربران خود را با افزایشی ۲۹ میلیون نفری به ۴۳۳ میلیون کاربر برساند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط جف وینر، مدیر ارشد اجرایی لینکدین، تعداد بازدید از صفحات کاربران ۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

یکی از مواردی که لینکدین باید در مسیر رشد انجام دهد، ایجاد احساس بازگشت و تعامل بیشتر با این سرویس در میان کاربرانش است. لینکدین باید حسی را در کاربرانش ایجاد کند تا از این طریق کاربران برای بروزرسانی رزومه آنلاین خود به این سرویس سر زده و تعامل بیشتری را با سرویس داشته باشند.

در ماه‌های اخیر لینکدین برای افزایش تعامل با کاربرانش، اقدامات بسیاری را انجام داده که از جمله‌ی آن می‌توان به بروزرسانی اپلیکیشن Recruitrt و Learning Path اشاره کرد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.