گاها ممکن است اخباری مبنی ایراد فنی در یک محصول دیجیتالی را دیده باشید که در اکثر مواقع کمپانی هایی با این مشکل یا محصولات خود را از بازار جمع آوری میکنند و یا به تعمیر رایگان محصول اقدام میکنند.در هر دو حالت سعی بر آن است که مشتری راضی نگه داشته شود و از موراد حاشیه ایی بیشتر جلوگیری شود.شرکت اپل هم چند باری دستخوش این مشکلات شده است.تا به اینجای کار اپل سعی کرده،به هر شکل مشتریان خود را راضی نگاه دارد.آیا دیدن چهره بر افروخته یک مشتری ناراضی که با وجود پرداخت هزینه هنگفت از محصولی دارای مشکل عصبانی است برای اپل عادی میشود؟
اپل هنوز هم بر طبق سنت گذشته خود از گفتن نام لپ تاپ برای محصولات اش پرهیز دارد و Macbook های خود را تافته جدا بافته میداند.قیمت بالا همیشه نام اپل را همراهی میکند و Macbook ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.اما نباید فراموش کرد که این محصولات همیشه از کیفیت های ساخت مناسب و خوبی برخوردار هستند.مشکل جدیدی که گریبانگیر اپل شده است،موضوع لکه های دیده شده در پنل نمایشگرهای Macbook pro است.هزاران نفر از صاحبان Macbook pro در سراسر جهان از ایجاد لکه هایی مرموز در اندازه های مختلف که گاهی ممکن است تمام صفحه نمایش را در برگیرد،ناراضی و عصبانی هستند.
این لکه ها هیچ الگوی خاصی ندارد و هیچ زمان و برنامه خاصی برای ایجاد آنها ذکر نشده است اما معمولا پس از ۷ ماه ممکن است در Macbook ها دیده شود.یک وب سایت با نام Staingate.org شروع به جمع آوری شکایت و نظرات کاربران عصبانی و داغ دیده اپل کرده است!این کاربران با درج شکایت،امضاء و تصاویری از محصولات خود در این وب سایت،انزجار خود را از این مشکل بیان میکنند که شاید این صداها به گوش APPLE برسد.تعدادی از قربانیان این حادثه در این وب سایت عنوان کرده اند که طی تماس با مرکز خدمات اپل،در مقابل مشکل آنها گفته شده است که این مشکل به دلیل حادثه هایی فیزیکی به مانیتور پدید آمده است و از گارانتی آن سر باز زده اند.
هزینه تعویض هر کدام از این پنل ها ۸۰۰ دلار است.همچنین یک صفحه در فیسبوک با هدف گردآوری این قربانیان و اشتراک گذاری عکس های نمایشگرهای آنان ساخته شده است که تا کنون بیش از ۲۰۰۰ عضو دارد.در این صفحه و وب سایت ذکر شده،مشغول جمع آوری اطلاعات حقوقی برای طرح یک شکایت علیه اپل هستند.پس اگر شما هم دچار این مشکل هستید میتوانید به این وب سایت مراجعه کنید.
نظرات کاربران