۰

اینستاگرام و مسابقه عکاسی تاژ با عنوان «مشکین تاژ

بازدید 1268

3b3d7784e16a49985970b995affbaee9_XL

با شروع فصل زمستان، برند تاژ اقدام به برگزاری یک کمپین عکاسی آنلاین در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مایع مشکین شوی ایران» کرده است.

طبق آخرین آمار منتشر شده وب سایت پیوریسرچ ۵۳ درصد از کاربران اینستاگرام را جوانانی بین سنین ۱۸ تا ۲۹ سال تشکیل می‌دهند و نیمی از تمامی کاربران اینستاگرام روزانه از این شبکه اجتماعی بازدید می‌کنند. گرچه این یک آمار جهانی است اما قرار دادن این اطلاعات در کنار نرخ بالای جمعیت جوانان (۱۵ تا ۲۹ سال) در کشوری همچون ایران که طبق آخرین سرشماری انجام گرفته در سال ۹۰ نزدیک به ۳۱ درصد کل جمعیت را تشکیل می‌دهند، و امکان ورود و دسترسی آسان به دیگر شبکه‌های اجتماعی باعث شده است این روزها بازار اینستاگرام در ایران داغ داغ باشد.

از این رو بسیاری از برندها در ایران استفاده از این شبکه اجتماعی را در جهت افزایش معرفی محصولات و خدمات خود و با برگزاری کمپین ها آنلاین مورد استفاده قرار داده‌اند، یکی از برندهای فعال ایران در شبکه اینستاگرام با بیش از ۳۰ هزار عضو، برند تاژ است. برند تاژ یکی از محبوب‌ترین برندهای محصولات شوینده در ایران است که با پایبندی بر شعار«همیشه کیفیت، همیشه تاژ» توانسته جایگاه والای خود را در بین مصرف‌کنندگان حفظ نماید. این برند که در سال ۹۳ حضور فعالی در حوزه بازاریابی آنلاین و شبکه اجتماعی داشته در هر فصل به برگزاری یک کمپین آنلاین در شبکه های اجتماعی نموده است. فصل بهار، مسابقه عکاسی تاژبانو با موضوع تقدیر از مقام زن و مادر، فصل تابستان و مسابقه عکاسی تاژستانه، با موضوع عکاسی از محصولات برند تاژ، فصل پاییز و مسابقه عکاسی مهرمهربان با رویکرد اهمیت و ارزشمندی تحصیل و کسب دانش وشروع فصل مدارس، کمپین های آنلاینی بوده است که این برند تا به حالت نسبت به برگزاری آنها اقدام کرده است.

اینک با شروع فصل زمستان، برند تاژ اقدام به برگزاری کمپین عکاسی آنلاین دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مایع مشکین شوی ایران» کرده است. و در این کمپین از مخاطبان خواسته شده است با محصول مشکین تاژ عکس‌های جذاب و خلاقانه بگیرند و در مسابقه عکاسی شرکت کنند تا بتوانند یکی از برندگان ۴ عدد آیفون ۶، ۲۰ عدد تلویزیون ۴۸ اینج سامسونگ و ۳۰ عدد تبلت ۷ اینچ سامسونگ باشند.

نحوه دقیق چگونگی شرکت در مسابقه و قوانین آن به طور کامل در صفحه کمپین‌های آنلاین برند تاژ توضیح داده شده است. همچنین می‌توانید صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرام را دنبال کنید تا عکس های ارسالی و رقابت شرکت کنندگان را مشاهد کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.